Jak uzyskać dostęp?

Platforma MarketPolisa.pl jest nowoczesnym narzędziem employee benefit,

które z powodzeniem wykorzystywane jest jako jeden z elementów kształtowania polityki personalnej w firmie.

Jestem pracownikiem:


zapytaj pracodawcę, czy Twoja firma uczestniczy w programie MarketPolisa. Jeśli tak, uzyskasz od niego login i hasło niezbędne do korzystania z platformy. W przeciwnym wypadku, jeśli chcesz abyśmy uruchomili platformę dla pracowników Twojej firmy, udostępnij pracodawcy adres tej strony i opisz mu krótko na czym to polega.

 

Jestem osobą decyzyjną lub pracownikiem działu HR:


skontaktuj się z nami. Pozwól nam opowiedzieć o zaletach rozwiązania, korzyściach dla pracowników i firmy na spotkaniu
w Twoim biurze. Obiecujemy, że poświęcony czas nie będzie zmarnowany. Oprócz prezentacji platformy i programu ubezpieczeń podpowiemy Ci, jak wykorzystać ubezpieczenia do pozapłacowego wynagradzania i motywowania.

 

Kontakt:

 

info@marketpolisa.pl